call
Bel onze klantenservice: 0318 - 725600
 
 
Neem contact met ons op
 
U heeft een zichttermijn van 14 dagen
 
Klik voor meer informatie
 

Veelgestelde vragen

- Kan ik de status volgen van mijn bestelling?

Ja!  Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u een e-mail met daarin het track & trace code van Postnl. Hiermee kunt u de status van uw bestelling de volgende dag volgen via de website van Postnl. www.tracktrace.nl
 
- hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
Dat is afhankelijk van de levertijd van de producten. Een groot gedeelte van ons assortiment is uit voorraad leverbaar en wordt binnen 2 werkdagen bij u afgeleverd. Er zijn ook producten waarvoor de levertijd langer duurt dan 2 werkdagen. Per product geven wij u duidelijk aan hoelang de levertijd is.
 
- Hoeveel verzendkosten betaal ik?
Standaard gelden de onderstaande tarieven voor verzending binnen Nederland:
 
- € 5,95 Voor de standaard pakketten
- € 29,95 voor grote pakketten die door een gespecialiseerde transporteur bezorgd worden.
- Bij somige artikelen betaald u geen verzendkosten. Dit zijn artikelen waarmee wij een speciale actie houden.
 
Grote producten zoals tuinmeubelen, horecameubelen, tafels en stoelen worden door een gespecialiseerde transporteur afgeleverd. Hiervoor betaald u € 29,95 bezorgkosten.
 
- Leveren jullie ook in het buitenland?
Ja! Outlethandel.nl levert ook in het buitenland. Standaard leveren wij naar België en Duitsland. Overige landen is altijd in overleg.
 
Verzendkosten voor het buitenland:
 
België: Standaard pakketten € 9,95 Grote pakketten € 49,95
Duitsland: Standaard pakketten € 9,95 Grote pakketten € 49,95